Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

lördag 7 mars 2015

Bilder från IWA

Just nu pågår IWA i Nurnberg. En skitstor jakt/friluft/vapenmässa. Jag är lite skogstokig av mig och gillar inte mässor. Har i princip aldrig besökt någon privat. Däremot har jag jobbat på en del mässor, flest gånger på Elmia skog/wood. 

Jag är därför glad att jag kan ge er bilder från IWA utan att behöva vara där... Det är istället Tommy som driver wanderoo som förser mig med bilder. 
Voxnaes kniv som designats för norska Helle. Det är en kniv jag verkligen skulle vilja prova. 
Intressant kniv som mycket väl kan dyka upp i en nätbutik ett musklick bort..
En liten Böker, tydligt inspirerad av klassiska Buck 110. 
Tveksamt hur smart det är att testa skärpan på de egna fingrarna Tommy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar