Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

lördag 14 maj 2016

Göteborg Game Fair

Så, då var första dagen av Göteborg Game Fair över. Jag drällde runt en stund, snackade med vänner på olika håll samt lst Halland som verifierade att det sannolikt rörde sig om en vargattack i ränneslöv i laholm härom dagen.
Mest tid spenderade jag i wanderoos monter där jag bla stötte på lite läsare. 
Frammåt eftermiddagen blev det min tur att hålla föredrag. 
Jag tycker mässan var trevlig. Rätt många* utställare men få besökare**. Jag hoppas arrangörerna orkar med att driva det nästa år igen för Göteborgstrakten behöver en mässa.
___________________
*Många är ju relativt, men jag hade förväntat mig färre.
**Enligt uppgift kom det ca 2700 under lördagen och 1300 på söndagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar