Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

tisdag 28 januari 2014

Var med och forma framtidens jaktradio

Vad har du för önskemål på en jaktradio?
Stör du dig på något vad gäller de som finns på marknaden?

Nu har du chansen att påverka. Vill du kanske att den skall se ut såhär:
Eller som i star trek:
Eller på något annat sätt?

Nu har du chansen att ge din syn på det hela då en industridesigner som mastersarbete i samarbete med Zodiak skall göra just detta. Och hon vill ha in synpunkter.

Såhär skriver Disa:
Hej! Jag går nu min sista termin på masterutbildning Industridesign och har precis påbörjat mitt examensarbete tillsammans med företaget Zodiac där jag ska designa en ny jaktradio. För att lyckas designa och utforma en helt ny jaktradio som uppfyller flera jägares behov och önskningar behöver jag nu din hjälp! Jag har gjort ett litet frågeformulär med 17 frågor där du enkelt kryssar i olika svarsalternativ samt beskriver vad du tycker i text. Ta gärna god tid på dig och svara på dessa frågor då det faktiskt kan gynna dig i framtida jakt!
Och HÄR hittar du frågeformuläret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar