Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

onsdag 20 november 2013

Julerbjudande från Knivbutik.se

Knivbutik.se har ett julerbjudande till bloggens läsare:
För varje kniv som kostar med än 200 kr som beställs så får man med ett armband i paracord.
Gör såhär: när du lagt din beställning så skickar du ett mail till info@knivbutik.se och berätta vilken färg och storlek du vill ha på armbandet/armanden.
Info om överlevnadsarmbandet:

Armbanden finns i fyra olika storlekar som passar de allra flesta.
Skulle armbandet inte passa så byter vi ut det kostnadsfritt!

Armbanden är inte bara snygga på såväl honom som på henne, de kan dessutom hjälpa dig ur många svåra knipor.
Med ett armband av paracord (fallskärmslina) runt handleden så är du alltid redo!
Kan användas till allt från att byta ut ett trasigt skosnöre till att bygga vindskydd och fällor i en nödsituation.
Armbanden är tillverkade av 550 paracord med en brottstyrka på cirka 250kg. Varje armband innehåller 2,5-3,5m paracord beroende på storleken.

För att veta vilken storlek som passar dig bäst så mäter du enklast din handled med ett snöre vilket du sedan mäter med en linjal.
Not: jag får ingen ersättning för detta utan ser det uteslutande som ett gott erbjudande till mina läsare.

3 kommentarer:

  1. Jag har nu nyttjat detta erbjudande! Väntar otåligt på knivarna och armbanden!
    /Emil J Larsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tobbe brukar vara snabb! Jag gjorde en beställning i tisdags och hade grejerna i onsdags.... Bra att lämna med mobilnumret för sms avisering, går någon dag fortare så.

      Radera
    2. För övrigt utnyttjade jag inte erbjudandet om armband eftersom jag har en makalöst pysslig och händig dotter som så fort hon kommer över lämpligt material knyter just sådana armband....

      Radera