Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

lördag 17 september 2011

Reklam?

Jag har funderat på det där med reklam på bloggen. Givetvis kan man ha ad-sense, men det känns inte rätt för mig för då har jag inte kontrollen över vilka annonser som visas. Snarare funderar jag på om jag skulle vända mig till några olika företag och (mot lämplig ersättning) erbjuda dem en plats i spalten till höger. Företagen kommer då inte att vara slumpvis utvalda utan jag kommer att vända mig till företag som jag redan utnyttjar / är kund hos.

Så frågan är, skulle du kära läsare, störas om det dök upp en logga i spalten till höger med en kort text (+länk) där det står ungefär: Älgflugornas Herre köper sin jaktutrustning på Svempas Jaktshop....

Säg er mening i omröstningen till höger. Blir resultatet klart och tydligt kommer jag antagligen att följa det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar