Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

torsdag 1 juni 2017

Jaktens ABC

Snart kommer en serie blogposter som kan kallas Jaktens ABC.

Eftersom jag tycker att man förvisso bör ha en seriös inställning till jakt så finns det ingen motsättning mot att man samtidigt är lekfull. Jag brukar försöka förhålla mig lekfull till de jaktliga moment där det går när jag är ute tillsammans med ungarna. Så när sonen hade tråkigt i helgen så föreslog jag att han skulle göra en ABC-bok om jakt, kort sagt Igors jakt ABC. Efter lite bollande med idéer så nappade han och några timmar senare så hade han gått från ide via manus till original. Dessa original kommer ni att få se som en serie blogposter framöver.
Samtliga inlägg kommer att förses med ettiketten ABC vilket gör att man lätt kan söka fram dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar