Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

torsdag 12 maj 2016

Förbereder Göteborg Game Fair


På lördag äger Göteborg Game Fair rum. Jag finns med i programmet och kommer som sista punkt på lördagens program att berätta om jaktens historia i Halland. 15.15 på scen magasinet.
Just nu sitter jag och gör de sista justeringarna i den ppt som lyssnarna kan vila ögonen på medan jag berättar.

När jag håller föredrag så arbetar jag i princip manuslöst. Jag har successivt kommit fram till att jag inte kan hålla mig till ett manus, jag är även av den åsikten att något av det tråkigaste som finns är att lyssna på någon som läser innantill från ett skrivet manus. Istället har jag kommit fram till att det bästa för mig är att förbereda en ppt som jag sedan pratar fritt till. Ppt-n kan så klart ses som stolparna i ett manus.

Alltså, kommer ni till Tjolöholm och Göteborg Game Fair under lördagen så kan ni ju passa på att lyssna på vad jag har att säga. Om ni vill snacka med mig så kan ni fånga mig efter att jag har snackat, alternativt så kollar ni om jag inte finns i wanderoos monter. Tänkte hålla till där ett par timmar.

Väl mött i Tjolöholm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar