Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

onsdag 28 maj 2014

Jaktmässa i Halmstad i höst!

I september blir det premiär för en ny jaktmässa. Denna gång i Heagård utanför Halmstad. Datumet är satt till den 20:e september. En lördag. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är en bra eller dålig idé att ha en jaktmässa i september, själv tror jag att jag nog inte kan delta. Jag kommer ju att vara ute och jaga då... Antagligen så kommer jag att jaga fågel i Bohusläns skärgård, med lite tur är det fortfarande någorlunda behaglig temperatur.

Men det hindrar inte dig från att besöka Heagård för det är en trevlig plats. Jag har käkat julbord där med jobbet ett par gånger och det var mycket bra och lyckat. Jag tycker med andra ord att mässan har alla möjligheter att bli lyckad.

Såhär presenteras mässan på Heagårds hemsida:
Utöver våra utställare som kommer visa sina produkter kommer mässan även erbjuda

-Testa din hund på vildsvin, älg och björn, mer info; www.hundtest.com
-Prova appotering
-Skytte för både stora och små
-Matservering & café

Det kommer att bli en heldag i jaktens tecken!

Följande utställare och eventföretag kommer till oss:

Heagård /MWMJ & T Explosive AdventuresGP Bil (subaru) • MemiraRejmes (Volvo) • Sus ScrofaNordisk Jakt & Fiske Skånejakt.seStekhällen.seMaxjakt.se • Mange Flåbock • JägareförbundetTuskera jaktknivar AltiTruck •  SmarteyesBilmånssonHundtest.comMG-jakt & vilt Sinkadus Trading Target Optics ATV Huset Kwilo JaktC-Can / MalisportRacerbackDiana Jaktresor
Listan uppdateras löpande.
Vill du veta mer så kika på:
Heagårds hemsida (även med kontaktuppgifter för utställare.
Jaktmässans FB sida där nyheter löpande kommer att publiceras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar