Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

måndag 9 december 2013

OT: hundar i Star Wars kostymer

Eftersom min son, 7 år, är helt såld på Star Wars just nu så googlade vi fram lite roliga hundbilder för ett tag sedan. Hundar i Star Wars kostymer alltså. Jag känner att jag måste sprida dem, några är helt enkelt geniala:

Prinsessan Leia och Darth Vader
Två genialt enkla ewok kostymer
Kan en AT-AT walker bli bättre än såhär?
Yoda
Darth Vader igen...
En wampa har tagit Luke Skywalker.

4 kommentarer:

  1. Grymt...om man gillar star Wars...😁

    SvaraRadera
  2. Kan väl bara vara i USA de gör så här .......:-)

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte nog att det var nästan lika roligt som min son. Självklart började jag fundera på hur jag skulle kunna ordna något till Missan och Essa...

    We´ll see...

    SvaraRadera