Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

torsdag 12 december 2013

Ny gästskribent på gång

Periodvis har jag haft gästskribenter här på bloggen. Tanken har varit att det skall ge fler perspektiv och kanske fungera som inspiration. I något fall var det frågan om att gästskribenten och jag hade ett gemensamt intresse av att driva en specifik fråga.

Hur som helst. I morgon är det dags igen. Då gör Sören debut som gästskribent på älgflugornas herre. Sören är vapentekniker utbildad i USA så ni kanske anar vad han kan tänkas bidra med....

Annars är jag såklart öppen för förslag på andra gäster. Eller om du som läsare själv kanske känner att du har något som du vill skriva om. Kontakta mig då. Enklast är genom en kommentar här med kontaktuppgifter etc så återkommer jag. Kommentaren läggs naturligtvis inte ut till allmänt beskådande utan är bara en kontaktväg id et fallet. Ett annat alternativ är via PM på min facebooksida. Det tredje alternativet är via e-post. Men just den e-post som är kopplad till bloggen läser jag pinsamt sällan. Vill du trots denna varning ta risken så är adressen algflugornas.herre(at)gmail.com .

Sörens premiär är förresten i morgon kl 11.00.

Mina gästskribenter är nu:
Klicka på deras namn så kommer du till deras respektive bidrag. Men det funkar såklart inte på Sören....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar