Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

lördag 30 november 2013

Hur lågt kan mänskligheten sjunka?

Sprider det min kära hustru skrev på Facebook i går kväll. Det späder på mina för närvarande låga tankar om mänskligheten:
Precis hemkommen från min pappas begravning får jag så det tvivelaktiga nöjet att ringa polisen för att anmäla försök till bedrägeri. Endast någon dag efter att pappa avlidit och alltså innan dödsannons varit i tidningar har någon som kan se att han avlidit använt sig av hans personuppgifter för att försöka handla på en nätbutik. Denne jävla typ ville alltså handla mot faktura och då görs ju en kreditupplysning som då skickat till min pappas hemadress. Ett antal olika kreditupplysningsföretag har nu av mig fått ta emot spärrningar av pappas personuppgifter. Nätföretaget har kontaktats.
Vissa dagar förbluffas man över hur skrupellösa personer kan förpesta livet för folk, både levande och avlidna.
Må denna person plågas i Hades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar