Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

onsdag 25 september 2013

Va fan säger man?

Jag har beställt en ny kolv från Midway. Visst hade det antagligen blivit billigare att beställa direkt från USA, men nu kändes det här enklare. Trodde jag.

Beställningen lades i augusti. Sent i augusti skall tilläggas, nästan precis en månad sedan. Idag följde jag upp den och såg följande:


Kolven har alltså legat på Bring i Borås i NIO (9!) dagar. Eller ja. Den har för fasen varit LASTAD i NIO (9!) dagar. Och jag har inte hört ett ord från dem. Inget mail. Inget SMS. Ingenting.

Vilket serviceföretag.....

Jag kommer då med all säkerhet att göra vad jag kan för att undvika Bring i framtiden! För så här skall det fan inte se ut!

Som min kollega Ola skulle sagt: DJÄVLA PLATTFÖTTER!

1 kommentar:

  1. Jag mailade BRING. Deras svar?

    Vi skall undersöka saken......

    SvaraRadera