Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

tisdag 26 februari 2013

Bokrea

Nu har bokrean startat.
Härom dagen satte jag mig och kikade i ett par bokreakataloger. Pappersvarianten, inte de digitala kan tilläggas. Där var påfallande få böcker med jaktlig anknytning. Annars brukar där alltid finnas en eller kanske två titlar om jakt, de senaste åren har det såklart rört sig om Jakt i norden, men i år fanns där inget. Det enda jag hittade i katalogerna var ett par titlar bland kokböckerna:
  • Per Morberg. Morberg lagar och jagar
  • Börje Salming. Vilt med Salming
  • Alf Andersson . Så röker du kött och fisk
Ja ja. Jag kommer att kika in på ett par bokhandlar för att se vad de plockat fram ur de egna gömmorna. Hittar jag inget om jakt kanske det blir någon ljudbok. Eller kanske rysk fantasy eller science-fiction, två kategorier av böcker jag är helt fast i nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar