Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

onsdag 24 oktober 2012

Uppdaterat bloggflöde

Har uppdaterat bloggflödet med ett halvdussin nya bloggar. En lite trist sak är att det finns en handfull riktigt intressanta bloggar som inte har något aktivt feed vilket gör att jag inte på ett lätt sätt kan lägga in dem i mitt bloggflöde. Totalt finns det nu i runda svängar 130 bloggar i flödet, jag fyller på med jämna mellanrum men orkar inte följa upp och ta bort de bloggar som plockas ner eller är inaktiva. Men utifrån uppdateringarna på blogglistan så skulle jag nog vilja påstå att det finns minst ett trettiotal jaktbloggar i sverige (ok, jag har med ett par norska också) som publicerar inlägg minst en gång i veckan. Speciellt nu under jaktsäsongen då det är lätt att lägga upp bilder och korta beskrivningar av jaktupplevelser.

En blogg som jag hajade till på och som jag kan rekommendera en närmare titt på är bloggen SÄKER JAKT. Bloggägaren har inte hunnit så långt ännu, men ambitionen är mycket god och jag väljer därför att särskilt nämna den. Såhär ser bloggens huvud ut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar