Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

fredag 28 september 2012

Nyhet: produkttester

En nyhet på bloggen är att jag framöver kommer att börja testa och utvärdera/recensera olika jaktrelaterade produkter. Etiketten "test å utvärdering" kommer att handla om produkter som jag fått från olika företag just för utvärdering och test.

Jag har inte bestämt mig för om jag skall ha en checklista som jag skall följa eller om jag skall vara lite mer dynamisk i min utvärdering. Vad tycker ni? Hur ser de bästa produkttesterna ut? Skall jag ge betyg? Hur skall en sådan skala se ut?

6 kommentarer:

  1. Håller faktiskt på med samma sak, frånsett att jag inte fått några produkter :) Har gjort några recensioner, men har inte publicerat dem pga av liknande funderingar som du :) Så jag kan tyvärr inte ge några tips...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är allt något man får klura lite på. Framför allt måste jag fundera igenom vilken typ av utvärderingar jag tycker är kul och givande att läsa och så får jag ta det därifrån....

      Radera
  2. Uhhh ja vet inte...Tycker du är så himla bra i ditt bloggande med intressanta grejer som jag läser så du kommer säkert på något bra.
    Vet du.....det är bara 2 dagar kvar????

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Jo, nedräkningen närmar sig sitt mål. Jag ser med spänning fram emot hur mitt lilla yrväder kommer att uppföra sig när hon får fria tyglar... Har redan funderat ut en trad som vi tar in på morgonen, där lär finnas färska spår att ge sig i kast med tämligen omgående....

      Radera
  3. Eftersom du sannolikt inte kommer testa många olika märken av samma sak samtidigt, så är nog klokast att recensera på känsla och reflektioner. Det verkar du vara duktig på.

    SvaraRadera