Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

måndag 18 april 2011

You fat bastard



I helgen kom jag till en slags insikt. Jag vägde mig när jag var hos mina föräldrar. För första gången på kanske 5 år. Vågen landade på 86 kg. Men för i helvete, bara för att jag just fyllt 40 behöver väl inte kroppen hämnas på detta vis? Jag skall ju väga kanske 10 kg mindre. Åtminstone i min självbild. Kanske inte så lite som jag vägde när jag kom hem efter att ha jobbat i Argentina en vinter (68 kg). Men definitivt inte närmare 90 än 80 kg! Och inte blev det bättre av att jag ingår i någon slags motionsjippo på jobbet, där skulle man mata in vikt, 86 kg och längd, 183 cm. Ut kom en siffra som visade att jag klassades som överviktig. Hua.

Jag är ta mig fasen värd tillmälet i videon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar