Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

onsdag 11 mars 2015

Full brevlåda

Idag var brevlådan full. Av icke jaktligt intresse så fanns ungarnas KP, lite räkningar, ett reklamblad och ett brev med fröer från Nordgen. Vi gör vad vi kan för att undvika Monsanto när vi skall odla, då är Nordgens genbanksfröer ett intressant alternativ. Du kan ocså passa på, det är gratis och de skickar ut fröer under mars och april. Kolla HÄR om du hittar något av intresse.
I ett annat paket låg ett käkskydd till Missan. Det är det övre på bilden. Man fäster det bakom nacke och över nosen så skyddas käken när hon går i gryt. Detta på förekommen anledning då hon åkte på rätt mycket stryk sista grävlinghelgen....

I ett tredje paket låg mitt PRIS, ett fint koppel i väl syndlig neongröngul varselfärg. I vildvittrornas* hundfototävling vann jag med en bängobild på Essa:
I ett fjärde paket. Det största. Låg en massa kul saker från Wanderoo. Några av dem kommer jag att återkomma till med recensioner framöver. Sedan var där lite reklamprylar som Tommy samlat på sig på IWA som gick av stapeln i helgen. Någon  gång i mitt liv får jag väl pallra mig dit. Trots att jag är lite folkskygg...
__________________________________
*bra blogg, följ den!
__________________________________
Tillägg: Denna blogpost spammas av idioter som försöker sälja märken till brevlådor, märken där det bland annat står "Reklam nej tack". Jag har därför stängt av kommentarsmöjligheten.

Inga kommentarer: