Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

torsdag 28 februari 2013

Som i The Shining?

Vi har mycket korridorer i det gamla huset där mitt kontor är inrymt. Inte så det på något vis liknar The Shining, men ändå är de lite märkliga. Det var dock inget jag hade insett innan jag började ta med Missan till jobbet. Men nu blir jag ständigt påmind om det.

Hur då kanske ni tänker.

Jo, såhär är det. Det finns ett par platser på kontoret där Missan har problem. Hon stannar till, vägrar att gå framåt. Efter en stund tar hon sats och börjar gå, men trycker sig intill väggen och passerar den märkliga platsen. Jag har ingen aning om vad det beror på. Det är hur som helst samma platser som uppfattas som farliga varje gång.

1 kommentar:

  1. Va märkligt....vovvar är roliga. Kanske en död råtta under golvet :-)

    SvaraRadera