Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

fredag 1 juni 2012

Fredagsmöjlighet!

Ser på min räknare att jag börjar närma mig 100.000 besökare vilket ju givetvis måste firas. Antagligen passeras 100.000 strecket om ungefär 10 dagar.

Detta måste ju firas på något sätt!

Jag inleder firandet med att lotta ut en packe åter-tidningar bland mina läsare. Åter är en tidning för praktisk självhushållning och jag lottar nu ut de 5 senaste numren (2011:1 till och med 2012:1), dvs de i vilka jag skrivit artiklar om jakt.

//edit: sex nummer skall det vara, dvs nr 2011:1 till 2012:2//

Hur? Jo skriv en kommentar. När det totala antalet besökare på bloggen passerat 100.000 så drar jag en vinnare bland kommentarerna och meddelar detta i en blogpost. Då får vinnaren ta kontakt med mig och meddela en lämplig adress dit paketet skall skickas (så slipper ni lämna ut adresser officiellt).

(tårtbilden har jag lånat härifrån)

4 kommentarer:

  1. Hej och tack för en trevlig blogg, jag är gärna med på utlottningen av tidningen åter :-) Om jag vinner kommer jag skänka tidningen till vårt lokala bibliotek, som ett led i det samarbete jag via omställningsrörelsen försöker få till med dom.
    Mvh
    /Bengt

    SvaraRadera
  2. Nämen så tjusigt! Har funderat ett bra tag på "Åter" utan att komma till skott, så det här är ju en fantastisk möjlighet!

    //Jonas, trogen bloggläsare

    SvaraRadera
  3. Klart man vill vara med, tack för dina tips o info i kommentarerna.

    SvaraRadera
  4. Man tackar för länkningen :)
    Gissar att du gillade tårtan jag gjorde till sambons jaktlag..

    Skitjakt på er alla..

    SvaraRadera