Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

torsdag 17 november 2011

Utebarn!


Inspirerad av en blogpost som Daniel Ligné skrev på jägareförbundets blogg härom dagen så har jag rotat rätt på lite bilder på mina ungar ute i naturen som jag tänkte lägga upp och skriva lite om framigenom. Så håll ögonen öppna efter detta!

Bilden ovan visar lillpajken med sin första abborre! Ni må tro att han var stolt, vi rensade den tillsammans. Nu börjar han bli stor. Fyller 5 år idag så snart skall jag iväg och fixa ingredienser till hans önskemiddag (taccos på lammfärs) samt lite tårtingredienser (jordgubbstårta var vad han ville ha).

2 kommentarer:

  1. Se till att barnen ALLTID har kläder på sig på alla bilder du tänker offentliggöra. Annars kan det bli allvarliga problem för er familj då myndigheterna inte drar sig för att tolka dylika bilder som om alla människor är grovt kriminella !

    Enklast för er - om ni vill undvika alla sorters problem i form av förhör, barn som tas om hand, häktning mm mm - är antagligen att förstöra alla dylika bilder, även de som ni har som är tänkta bara för privata ändamål.

    Tänk vilket samhälle vi fått...

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har valt bilder med omsorg. Så det bör inte bli några problem.

    SvaraRadera