Med en vorsteh och ett fullt vapenskåp är man glad alla veckans dagar!

fredag 25 mars 2011

SkogsElmia

Under de år jag jobbade i Jönköping så fick jag även stå i en monter på ElmiaWood/SkogsElmia . Tror det blev fyra mässor i monter. Ofta kunde man smita iväg ett par timmar någon av dagarna för att undersöka mässområdet. Stort. Mycket stort. Väldigt mycket kul att se och en och annan grej som man faktiskt köpte. Jaktrelaterade grejer ibland men oftare någon lite pryl till skogen.

Nu börjar det dra ihop sig till ny mässa. Det är blott 2 månader kvar och jag känner suget. Men jag har bytt jobb. Jag har inte längre samma direkta koppling till den myndighet som jag representerat vid tidigare mässor. Lite trist.

Sedan har jag bott för länge i Småland för att vilja betala för en mässa som jag fått betalt för tidigare. Så det blir nog inget Elmia för mig i år....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar